RSS Feed

Derfor

Jeg synes selv, jeg har nået den alder, hvor man liiiiige skal tænke lidt over, hvor korte ens skørter bør være. I hvert fald på jobbet.

Mine omgivelser synes vist, jeg er for konservativ på det punkt, men det ændrer nu ikke på, jeg synes, at selv om jeg har pæne ben, så er det bare ikke charmerende med korte skørter, når man har passeret sidst i 30’erne.

Flere har sagt “jamen så kan du da tage gamacher på under skørtet”. Og nej det kan jeg bare ikke. Jeg synes gamacher er noget af det værste man kan tage på. Jeg bliver lige så aggressiv ved tanken om at tage gamacher på. Gamacher ødelægger bare ethvert flot outfit og får det til at se fladt og kikset ud.

Og nu vil jeg gerne sige undskyld til den meget flotte kvinde jeg sneg mig til at fotografere den anden dag. Det er super ufint at snige sig til. Hun var så fin, så fin …og så ødelagde hun det fuldstændig med lige at hoppe i et par gamacher. Arrgh.

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Hun var nok på vej i Fitness.dk og skulle lige have en kage med!!! Så var det jo bare lige at tage det yderste lag beklædning af og så direkte op på løbebåndet!!

    Svar
  2. Det er da det…garanteret hun har kager i tasken

    Svar

Skriv et svar

