RSS Feed

Det der med at være dårlig til noget

Der er mange ting, jeg er god til. Der er også mange ting, jeg ikke er så god til.

Mange af de ting, jeg ikke er så god til, er ting som det egentlig ikke gør mig så meget, jeg er dårlig til. Jeg har det f.eks. fint med jeg er dårlig til at spille boldspil. Det generer mig heller ikke så meget, at jeg ikke er god til at gå i butikker og finde chikt tøj til ingen penge, spille pool, drikke shots eller svømme.

Formodentlig kunne jeg blive god til mange af tingene, hvis jeg brugte tid og energi på at øve mig. Erfaringsmæssigt plejer jeg at være god til det meste, hvis bare jeg gør en indsats

Der er dog en enkelt ting jeg virkelig gerne vil være god til. En ting jeg i årevis har øvet mig på at være god til. Jeg har læst om emnet, jeg har øvet mig, jeg har prøvet et hav af metoder. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så er jeg bare rigtig dårlig til at falde i søvn.

Hvis det at falde i søvn var et eksamensfag, ville jeg i den grad dumpe.

Det er ikke en gang fordi jeg ligger og tænker på alt muligt og bliver stresset og vågen af det. Næ jeg ligger bare og tæller 1000, 997, 994, 991, 988, 985, 982 …. Indtil jeg taber tråden og begynder forfra. Det er virkelig kedeligt.

Jeg kan være så træt, så træt hele dagen, men jeg tør ikke tage en power nap af frygt for, jeg ikke kan sove når det bliver aften. – Det kan jeg så heller ikke alligevel.

Nu har jeg øvet mig i 40 år, håber virkelig snart jeg bliver, om ikke god, så bare til et bestået i ”fald i søvn”.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

