RSS Feed

Var slet ikke klar over det var et issue

“Og så må man ikke træne nøgen”, skrev Holmgaard, som kommentar på mit indlæg i går, om at jeg ikke behøver at komme henne i Fitness.dk det næste stykke tid.

Havde slet ikke overvejet, at det var en mulighed? – Eller det er det jo så heller ikke.

Jeg var heller ikke klar over det var et problem for nogen…eller for Fitness.dk. Har ikke et indtryk af at det er et problem i det center jeg plejer at komme.

Synes virkelig den oplysning har åbnet op for en masse billeder, jeg slet ikke har lyst til at have inde i mit hoved. Men det er åbenbart en ting. Jeg fik 719.000 hits da jeg googlede folk der træner nøgne.

Er virkelig glad for jeg ikke behøver at komme i træningscentret, så billederne i mit hoved når at forsvinde, inden jeg skal derned igen.

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

6 responses »

  1. Er en smule bekymret for, når jeg skal ha’ Holmgaard med ud og løbe på søndag ….

    Svar
  2. Altså. Kommentaren er affødt af den verserende sag om en ung dame, der ikke må træne i bukser og sportsbh i Fitness.dk. Dahlle, jeg skal nok komme påklædt på søndag. Og kom også til at tænke på Claus og Britta fra TDC-reklamen. Britta træner da nøgen hjemme på stuegulvet, mens hun spiser jordbærkage!

    Svar
  3. Enig. Hvis det nu blev lovligt at spise jordbærkage i Fitness.dk så ville de få en medlemstilgang som sparker røv! Just saying!

    Svar

Skriv et svar

