RSS Feed

Det der med ænder

Da jeg var barn havde jeg et smukt applikeret sengetæppe hængende over min seng, som min bedstemor havde syet. Hun havde broderet mit navn og så var der applikeret tre gule ænder. Alt var lavet i hånden og hun syede et til samtlige 18 børnebørn, trods gigt i hænderne.

Min far plejede at digte historier til mig, om de tre ænder: Anders, Ande og Josefine – jeg var temmelig gammel inden humoren i navnene på de to første gik op for mig. De tre ænder boede i en sø, i nærheden af en pige ved navn Ducky. Jeg følte mig ikke helt sikker på, at det var mig, men jeg håbede det, for det ville være så sejt, hvis de en dag kom i virkeligheden.

…gad vide om det er derfor ,jeg er så vild med badeænder??

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

