RSS Feed

Måske ikke verdens største problem, men det er mit problem

Der er mange problemer i verden. Sult i Afrika, krig i Syrien, uro i Palestina bare for at nævne nogen.

Set i det lys er mit problem måske ikke et af de største, men det er virkelig noge,t der irriterer mig. Jeg har knækket en negl, sådan ca ½ cm nede i kødet. Den er ikke brækket af…endnu og jeg gør hvad jeg kan for at undgå det. I et fromt håb om at trække tiden, før det uundgåelige sker, har jeg pakket fingeren ind i plaster. Føles ret åndsvagt at gå rundt med plaster, når der ikke er sket noget, men det gør bare så nas ,når man ikke har negl på det yderste stykke finger.

Hvordan er jeg så endt i denne elendighed tænker du nok. (Du tænker garanteret get a life, men jeg kan heldigvis ikke høre, hvad du tænker). Jo det er selvfølgelig sket fordi jeg skulle justere sædet nede i træningscentret, så jeg kunne træne. Som om jeg ikke hader det nok i forvejen! Fitness.dk er helt sikkert ude efter mig, det er lige meget hvad jeg gør, så modarbejder det center mig.

Så mens verden kæmper for fred og demokrati i mellemøsten så kæmper jeg en brav kamp med Fitness.dk og for at redde min negl. Sådan må vi jo hver især vælge vores kampe med omhu.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Kontaktlim… er min eneste kommentar. Og tro mig, det virker 😀

    Svar

Skriv et svar

