RSS Feed

Endnu en toilet oplevelse…naturligvis henne fra Italien

Jeg har tidligere her på bloggen haft indslag om toiletfaciliteter her og her og da ingen har protesteret, så går jeg ud fra I deler min interesse. Så her er lidt fra det italienske.

Overordnet set må jeg sige, at toiletforholdende i det nordlige Italien er fine – og dem der kender mig ved, jeg tisser tit, men hurtigt. Så jeg fik set en del toiletter. Kun en gang blev jeg mødt af Sydeuropas skyggeside: pedaltoilettet. Og der havde jeg selvfølgelig ikke min telefon med, så ingen foto. (Hørte man lige et højlydt PYYYYYYYHHHHHHHH fra læserne der?)

I stedet havde jeg fornøjelsen af et stifte bekendtskab med Seebach toilettet. Dog kun udefra, da jeg frygter det transportable toilet endnu mere end pedeltoilettet.

Mor og barn toilettet var til gengæld helt hyggeligt, det kunne man da godt introducere herhjemme.

Ved ikke rigtig om det er godt eller skidt at komme på transportable toiletterr?

Mor og barn hygge

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

