RSS Feed

Jeg æder mine ord i mig (i hvert fald nogen af dem)

Jeg har tidligere beklaget mig over Essies lakker og den dårlige holdbarhed.

Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at ivestere penge i deres produkter igen, men så gjorde jeg det alligevel. Jeg har gennem længere tid døjet med flækkede negle og ingenting har hjulpet. Silica, neglehærder you name it and it didn’t work.

Men så læste jeg om Essie Grow Richer – jeg tror det var hos Pudderdåserne– som udover at være en underlak også plejer neglene.

Og her må ros gives. For det første så har det gjort en forskel for mine negle. De er ikke helt holdt op med at flække endnu, men de ser markant bedre ud og nogen af dem er kommet sig helt. Og så er den fantastisk som underlak, den får simpelthen lakken til at holde en til to dage længere.

Så to opadvendte (heraf nu kun én flækket) tommelfingernegle herfra efter 1½ måneds brug.

Billedet er lånt hos essie.com

Billedet er lånt hos essie.com

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

