RSS Feed

Det der med at gøre en forskel

“Gør du lige så stor en forskel for folk privat”?, spurgte hun, kollegaen, hen over vinglasset

“Øh hvad mener du”?, spurgte jeg, nok mest for at vinde tid.

“Når du nu er så godt til at gøre en forskel for folk på arbejde og få dem til at nå deres potentiale, hvad gør du så med folk, der betyder noget for dig privat”?

Øh, øbdi, bøbdi, bøh var mit bedste svar. For det var jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg er ret sikker på, at det gør jeg ikke. Og hvorfor pokker ikke? Det er da min familie og mine selvvalgte venner, der betyder mest for mig.

Hvor gode er vi egentlig til at lade vores faglige talenter komme dem til gode, der virkelig betyder noget for os?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Faldt lige over din blog og dette indlæg – og kunne ikke lade være med at grine… Her den anden dag sad jeg og tænkte over præcis det samme… Er i serviceindustrien og overvejede hvor meget god service jeg udøvede i min fritid… Helt sikkert noget der er hver at bruge lidt mere af i fritiden 😀

    Svar

Skriv et svar

