RSS Feed

Dødens vindue

Der er tre vinduer i vores stue ud mod gaden. Jeg plejer at have en plante i de to yderste, ens planter, så det ser lidt synkront ud.

Jeg vander de to planter synkront.

Jeg vender dem synkront efter solen.

I know, er bare totalt Ordning och Reda… eller mit eget lille one mans synkron svømnings team.

Nå, men trods alle mine anstrengelser for at behandle dem ens, så dør planten i det højre vindue typisk markant tidligere end den i det venstre. Jeg kalder det dødens vindue og det har lige krævet endnu et offer.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Pingback: Dødens vindue slår til igen | Duckysrapping

Skriv et svar

