RSS Feed

Vinderen er fundet

Så har random.org fundet vinderen i bloggens første konkurrence.

Og vinderen er nr. :

Tak til random.org der hjalp mig med at finde den glade vinder...ja jeg går da ud fra hun er glad.

Tak til random.org der hjalp mig med at finde den glade vinder…ja jeg går da ud fra hun er glad.

Og da nr. 26 næppe siger de fleste af jer særlig meget, så kan jeg ud fra listen nedenfor afsløre, at vinderen er….

RONJA

Man kunne måske synes, at Ronja for øjeblikket er så rigeligt belønnet ved, at hun er på ferie i New York, men jeg mener, at vor herre …eller en anden har sagt ”at den der meget har, skal meget gives”. Hvis du vil følge med i Ronjas oplevelser i New York, kan du gøre det her.

En stor tak til alle jer, der har deltaget og jer der følger bloggen. I gør mig utrolig glad. Kæmpe TILLYKKE til Ronja,  jeg sender dig en mail, så jeg kan få din adresse.

Jo flere steder man følger med desto flere lodder.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

