RSS Feed

Min næste bil

En af mine gode veninder bor i England, så vi ses ikke så tit – desværre. Men måske er det derfor vores venskab er så intenst når vi endelig er sammen, så tager vi fat på de store ting i livet. I år bliver hun 40 år og så går turen til England.

Siden jeg har set hende sidst, har hun fået yderligere en datter, så nu har hun tre søde piger. Men hvad pokker skal man tage med til sådan nogen? Det oplagte er vel noget Lego med, men hva’ for noget Lego passer så til piger i alderen 1-6?

Så nu har jeg surfet Lego til den store guldmedalje på nettet.  Er du gal der findes meget nu om stunder og alt muligt godt, de slet ikke har i legetøjsbutikkerne. En ting er man kan få Indiana Jones og Star Wars, men man kan også få alle mulige bygninger. Big Ben, Det Hvide Hus og ikke mindst min næste bil:

lego-creator-expert-volkswagen-t1-camper-van

Arhmen er den ikke bare for cute? Den ønsker jeg mig da totalt. (Man kan få den lige her kære Ægtemanden) Man skal være +16 så det er totalt min målgruppe.

Hvad købte du så til pigerne?

Åh ja dem glemte jeg nærmest, men det blev til en kasse blandet Lego, for den var på tilbud. Så nu håber jeg bare, at sådan en flok engelske tøsebørn kan bruge den selv om kassen er blå.

lego-stor-spand-med-klodser

Billederne er lånt hos lekmar.dk

Sonseret indlæg

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Pingback: Når jul, påske og pinse kommer på en gang…? | Duckysrapping

Skriv et svar

