RSS Feed

Glad i rutchebanen

Noget af det jeg elsker ved at bo i København er, at jeg har årskort til Tivoli. Det er et af mine ynglingssteder at gå aftenstur (læs spise is).

I går opdagede vi, at Jamie Cullum spillede en pop-up koncert på den lille Harmoniscene i Tivoli. For hvad er mere naturligt end at opsøge en koncert selv hvis man er på promotiontur og ens manager har givet en en aften til at slappe af i?Så Ægtemanden og jeg tog hinanden i hånden og tilbragte 30 minutter sammen med den britiske charmetrold.

Ligesom så mange andre udenlandske kunstnere startede han med noget “gådafden Kopenhavn” og det næste han sagde lød grangiveligt som “glad i rutchebanen”. Den var sgu da ny. Men han har jo ret, man kan jo ikke være andet en “glad i rutchebanen”.

Herefter havde han os i sin hule hånd den næste halve time.Hvis du var en af de mange der ikke var der, kan du nyde ham her

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

