RSS Feed

Hvad havde de egentlig forestillet sig

For noget tid siden kom jeg ud til en lille hilsen i forruden på bilen. Tror de fleste bilejere kender den der flade fornemmelse, kombineret med blodet der ruller hurtigere og hurtigere, på vej hen til bilen med grimme gloser, der helt af sig selv triller over tungen. Og det øjeblik af lettelse, der straks bliver afløst af vrede og forundring over, hvem det er, der tror man bliver så lettet over ikke at få en bøde, at man handler hos fjolset, der har lavet en reklame der ligner en parkeringsbøde.

Yeay jeg er så glad for jeg ikke fik en blodprop af arrigskab at jeg straks handler hos jer

Yeay jeg er så glad for jeg ikke fik en blodprop af arrigskab at jeg straks handler hos jer

Forestiller de sig, at man i ren begejstring over at have sluppet for at betale 590,- straks lægger pengene hos dem?

Der var også en politiker, der lavede samme trick under en valgkamp, det medførte sjovt nok heller ikke min stemme på valgdagen.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Griner af denne her 😀 You funny, me like!

    Svar

Skriv et svar

