RSS Feed

Totalt street, street

For noget tid var jeg ude hos DGI på Vester Voldgade, ovre på den side af rådhuset, hvor jeg aldrig kommer. Der er altså totalt street ude. Prøv nu lige at se hvad de har på gaden.

* Sejt fortov med moderigtige polkadots – ja polkadots, for hvis jeg skrev polkaprikker, var de jo ikke moderigtige…eller var det sidste sæson?,

* Hyggeligt borde og bænke

* Bordfodboldborde – er det bare mig eller ser ordet bordfodboldborde ud som om, der er for mange bogstaver i?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Mette Holmgaard

    God koncert i Parken i aften til os :-). Du skal vel også høre ham i Herning ( By i Jylland!) på torsdag? Det skal jeg!

    Svar
    • Desværre kun i Parken, men var jo på Roskilde med ham sidste år, så jeg klarer den nok lige.

      Og selvfølgelig kender jeg Herning, jeg er da jyde…var der faktisk for et par uger siden. – Den by trænger til noget Bruce, for så er der godt nok heller ikke sjovere.

      Svar

Skriv et svar

