RSS Feed

Det der med at ranke ryggen

Posted on

I kan lige så godt få moralen på dette indlæg med det samme: Min mor har ret

Da jeg var teenager, blev jeg altid skide sur når min mor sagde “ret ryggen du ligner en sæk kartofler“. Nu hvor jeg har rundet de 40, må jeg desværre give hende ret. Det er utroligt hvilken forskel en rank ryg kan gøre. Det er nok den mest effektive lynkur man kan forestille sig.

I det daglige betyder det ikke så meget, der er det mest et spørgsmål om holder mig sgu meget godt eller 40 år og lidt løsere i kødet.:

Ducky ranker ryggen her til morgen

Ducky ranker ryggen her til morgen

Ducky indtager en-sæk-kartofler-stillingen her til morgen

Men hvis man så forestiller sig (og det kan man roligt forestille sig), at man (Ducky) spiser tre (TRE) portioner af trøffelkartoffelmos i forgårs, fordi det smager helt uhyggeligt godt, så er forskellen mere noget i stil med 40 år og noget løsere i kødet eller hvornår skal du føde. Og nej, der er ingen ikke-gravide, der synes “hvornår skal du føde” er et fedt spørgsmål.

Ducky ranker ryggen efter tre protioner trøffelkartoffelmos i forgårs

Ducky ranker ryggen efter tre portioner trøffelkartoffelmos i forgårs

Ducky indtager en-sæk-kartofler-stillingen efter tre portioner trøffelkartoffelmos

Ducky indtager en-sæk-kartofler-stillingen efter tre portioner trøffelkartoffelmos i forgårs

Tilføjelse efter offentliggørelsen af indlægget:
Hmmmm teksten i indlægget vil åbenbart bare vælte rundt og ligne en sæk væltede kartofler fremfor at stå pænt. – Der er åbenbart aldrig nogen der hører efter når de bliver bedt om at stå ordentligt

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

