RSS Feed

An other one bites the dust

Her gik jeg og troede, han var ren.  Har faktisk i årevis troet, at grunden til han ligesom aldrig hélt toppede var, at han var ren. Var selvfølgelig godt klar over, at han reklamerede for Glyngøre sild og så er man måske ikke helt ren. Jeg mener, man lugter vel lidt af fisk i det mindste?

Men nej, han er ikke en pind ren. Faktisk var han den første, der tilstod. Det er bare så længe siden at jeg havde glemt det…altså tilståelse.

Pludselig toner han så frem, Jesper Skibby altså, …har aldrig troet en pind på, at Rolf Sørensen ikke var på alt muligt.  Men Jesper, søde sjove Jesper, der ikke var så skide selvhøjtidelig som Rolf og Bjarne? Skyndte mig lige at give ham point for i det mindste at have indrømmet først.

Men pokker tage mig om så ikke Jesper står og sætter sit point over styr ved at uddele skulderklap til Rolf for at indrømme. Are you kidding me??? Den slags giver man da ikke skulderklap for…og hvis man gør, behøver man da i hvert fald ikke at sige ’skulderklap’ TO gange i træk.

Jeg er ked af det, men der er i min verden hverken point eller skulderklap for at være den sidste der indrømmer man har snydt. Too little too late Rolf.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

