RSS Feed

Frisk-agtig type

”Ja han var sådan en ældre fyr, omkring de fyrre”, sagde min praktikant, da vi kørte tværs over Fyn. Jeg ved man ikke må slå sine medarbejdere, men må man godt slå sin praktikant eller sætte dem af på en øde rasteplads i mørket?

Jeg bemærkede tørt, at jeg sådan set også var omkring de fyrre. ”Jamen du er mere sådan en frisk-agtig type”, sagde hun så.

Frisk-agtig type???? Jeg er trods alt ikke ældre end jeg godt kan huske hvor irriterende frisk-agtige typer er.

Tror ikke, hun sagde så meget mere, da hun stod op frøs på rastepladsen.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

