RSS Feed

Kan du huske Date?

Noget af det mest bitre for et firma, må være at deres reklame får forbrugeren til at tænke på konkurrentens produkt. En ting er at Mars reklamer giver mig lydt til Snickers, det er trods alt samme firma.

Men jeg faldt over denne Nivea reklame -og det eneste jeg kunne tænke på var Date deodoranter.

Lånt hos Nivea

Lånt hos Nivea

Hvis du ikke ved hvad en Date deodorant er, er du under 30. Date var stort, da jeg begyndte at bruge deo.

Deodoranterne havde kvindenavne og selvfølgelig brugte mine veninder og jeg Pamela, for vi var vilde med Pam fra Dallas. Også selv om jeg bedre kunne lide lugten af den grønne, brugte jeg Pamela…og jeg brugte meget. For det gør man jo, når man får sin første deodorant. Tænk hvis der ikke var nogen, der opdagede at man brugte deodorant.

date_76910712

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Åh, Date! Tror jeg brugte Jessica – var der ikke en der hed det? Købte dem henne ved købmanden i Mou, crap … De har dem sikkert stadig!

    Svar

Skriv et svar

