RSS Feed

Det der med at overskride grænser

Jeg havde en gang en kollega, der var meget bevidst om sine grænser. En af dem, der er bevidst på den måde, at de er så optagede af, at andre ikke overskrider deres grænser, at de konsekvent overskrider andres.

Sådan en, der kunne finde på at bede andre om at taste lidt mere stille, men selv førte private samtaler på mobilen flere gange om dagen.

Sådan en der hele tiden åbnede vinduet, selv om det trak på de andre.

Sådan en der hørte høj musik, men klagede over andre talte for højt på telefonen.

Jeg havde kontor, sådan at jeg kom forbi hendes bord når jeg skulle nogen som helst andre steder hen på kontoret. En dag sagde hun til mig, om jeg godt ville lade være med at hoste, når jeg gik forbi, for det var meget forstyrrende. Ja for jeg er åbenbart sådan en, der selv kan styre når jeg hoster?

Jeg gik hjem og åbnede en flaske vin den dag hun blev fyret.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Hun lyder også en kende belastende! Hurra for rødvin til gode lejligheder 😉

    Svar

Skriv et svar

