RSS Feed

Nettet strammes

Nu har jeg ikke bare meldt mig ind i et træningscenter.

Jeg har også ringet til dem og bestilt tid til en introduktionstime.

Heldigvis kan de ikke før mandag, men jeg synes nu alligevel nettet begynder at strammes og jeg er ved at løbe alvorligt tør for undskyldninger for at komme i gang.

Jeg har oven i købet været så dum, at jeg har sagt det til vores sundhedsambassadør. Så nu ved jeg bare hun står klar tirsdag morgen for at høre, om jeg har holdt min aftale. Og jeg ved bare hun ikke accepterer undskyldninger som: Jeg kunne ikke nå det, for jeg skulle købe lakridser.

Mod entusiasme kæmper selv guds engle forgæves.

Der er 92 timer til…

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Af sted med dig. Den største risiko er, at du kommer til at holde af at træne :-). Jeg er bestemt ikke en sports- og/eller sundhedsfreak, men jeg savner mine 3 ugentlige ture i fitnesscentret, hvis jeg ikke får dem. Det skidt er nærmest vanedannende ;-).

    Svar

Skriv et svar

