RSS Feed

Måske er doping alligevel vejen til berømmelse?

Havde egentlig ikke forventet den store respons på mit indlæg om min fortid som dopet cyklist. Synes lige som ikke at skandalen var SÅ stor endda, da min cyklistkarriere ikke er videre imponerende.

Så stor var min overraskelse, da jeg tømte mit spamfilter på WordPress i går. Ud af 42 spamkommentarer var de 41 på det indlæg – ikke  overraskende var den sidste på cougar indlægget.

Er meget rørt over alle de mange engelskskrivende mennesker, der synes at mit indlæg rør dem dybt og at jeg skriver afsindigt godt…Kæft hvor må jeg være god på Google Translate

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

