RSS Feed

Rap and fra London

På vej i toget til Heathrow sad jeg overfor en mor og hendes lille, bedårende unge. Så jeg hev den nyindkøbte badeand op af tasken og lod den bedårende lege med den. Til Ægtemandens store fortrydelse, informerede jeg moderen om at ”we collect rubberducks”…syntes ligesom jeg ville retfærdiggøre jeg gik rundt med en.

Jeg har altid betragtet det, som sådan lidt sødt og quircky- på den fede måde, at vi lige pludselig var sådan nogen der køber badeænder når vi er nogen steder. Ægtemanden syntes mere det lød som om, vi var nogen weirdo freaks. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvad han synes omat,  jeg plejer at stå og finde på små historier om badeænderne, når jeg børster tænder?

London anden hedder selvfølgelig James.
Han har naturligvis gået på kostskole og would kill for a cuppa, når han kommer hjem fra cricket.  Når han ikke står inde på Tower of London og passer på kronjuvelerne, går han med bowler hat og paraply og drikker G&T (Beefeater naturligvis) før middag og er en haj til dart.

Beefeater anden James

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

