RSS Feed

Hvornår er man afhængig?

Bubble Shooter

Min søster er den første jeg kender der fik en iPad, så det var også hende der introducerede mig for Bubble Shooter. Den første aften blev jeg siddende efter alle var gået i seng, for jeg skulle liiiiige spillet et spil mere ind til det gik op.

Da jeg skrev speciale fik jeg en dum overtroisk regel om at jeg skulle have tre kabaler til at gå op i træk, inden jeg kunne gå i seng. Nogen gange kom jeg først i seng ved tretiden.Da jeg fik min egen iPad var det første Ægtemanden gjorde, at købe Bubble Shooter til mig. Og jeg forestiller mig han ret hurtigt fortrød.

For lige pludselig var jeg igen den sidste der gik i seng, for jeg skulle liiiiiiiiiiiiiiige spille et spil mere. Bare lige ind til det går op…og det gør det ikke ret tit når man spiller på det højeste level. Til sidst måtte jeg holde op fordi jeg fik musearm. Så nu spiller jeg ikke mere.

Eller det vil sige. Ægtemanden er ikke hjemme i aften og lige pludselig opdagede jeg at de tre spil jeg lige ville spille på magiskvis er blevet til 1½ time.

Men jeg kan holde op når jeg vil. Jeg kan sagtens styre det. Jeg stopper når jeg har spillet det her spil færdigt.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

