RSS Feed

Nu med bule i panden

Kan I huske hvordan jeg remsede op alle de steder, jeg ville drikke after noon tea? For at drikke after noon tea kræver det, at man ikke skal undervise en masse mennesker, den dag man havde tænkt at sidde i London og drikke after noon tea.

Gæt hvem der havde glemt at skrive kursusdatoen i sin kalender?

Gæt hvem der ikke står særlig højt på min hitliste lige nu?

Gæt hvem der går glip af en hel dag og aften i London?

Gæt hvem der er rigtig sur på sig selv lige nu?

Gæt hvem der har brugt en halv arbejdsdag på at hamre hovedet ned i skrivebordet?

Hvis du har skrevet Ducky ud for samtlige spørgsmål, så har du vundet retten til at knalde mit hoved ned i skrivebordet, for jeg er blevet træt af at gøre det selv og har også fået en bule i panden.

Hvad nytter det, at man tjekker sin kalender tre gange inden, man booker billet, når man ikke har lagt aftalen ind.?Det er heldigvis ikke noget der sker for mig særlig tit.

Sidste gang det skete, var sidste år i januar, da Ægtemanden og jeg tog en sviptur til London.

Noget siger mig, at næste gang, gør vi det ikke i januar.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

