RSS Feed

Når man står overfor et af livets svære valg

Ægtemanden og jeg har besluttet at tage en sviptur til London. Og et af højdepunkterne ved at være i London for mig er altså Afternoon Tea på et af de store, fine hoteller. Sidst var vi på The Connaught  og forrige gang på The Claridge’s,  så spørgsmålet er hvad vi skal denne gang?

Jeg har følgende på shortlisten:

Browns Hotel  eftersigende er det det hotel der inspirerede Agatha Christie til “Bertrams Hotel”

Four Seasons 

Athenaeum Hotel 

Intercontinetel Park Lane

Ja hvad kan jeg sige? Nogen gange står man overfor livets svære valg og nogen af dem er vigtigere end andre.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

6 responses »

  1. Browns, Browns, Browns – of course!

    Svar
  2. St. James’ restaurant på toppen af Fortnum and Masons er også et afternoon tea besøg værd.

    Svar
  3. http://www.the-berkeley.co.uk/fashion-afternoon-tea/ – hvis du er en fashionista

    http://www.chesterfieldmayfair.com/bar-and-dining/afternoon-tea – hvis du er til det klassiske og hyggelige.

    Kan anbefale begge – dog synes jeg de der taskekager måske er lidt mere for teenagepiger der dømmer om at spise deres louis vuitton taske.

    Svar

Skriv et svar

