RSS Feed

10 kendte jeg gerne vil møde

Faldt over et indlæg forleden på Essay dagbogen, med hvilke 10 kendte hun gerne vil møde. Der er ikke så mange på hendes liste jeg vil snuppe, men Jesus er jeg da med på at møde. Så nu har jeg gået og tygget lidt på den og fundet de 9 andre også.

  1. Jesus – en mand der har inspireret så mange, i så mange år må da være værd at møde
  2. Madelaine Albright – med alt det hun har været igennem på godt og ondt må hun være et interessant bekendskab
  3. Hillary Clinton – damen der havde været USA’s første kvindelige præsident, hvis ikke hun havde haft stillet op samtidig med det bedste bud på en sort præsident
  4. Bruce Springsteen – elsker hans musik og efter at have læst hans biografi har jeg fået lyst til at møde manden bag de fantastiske sange
  5. Steffen Brandt – tja, det er sådan set det samme som med Bruce. Og den ene gang jeg har talt med Steffen Brandt var han enormt sympatisk
  6. Dronningen – jeg synes hun gør det fantastisk og så har hun en enorm historisk og arkæologisk viden
  7. Jon Steward – han laver et kanon program og er både klog og morsom
  8. Lauren Bacall – hun er en af de sidste fra Hollywoods gyldne æra, tænk hvilke historier hun kan fortælle

Og de to sidste pladser må vist gå til nogen fra min laminerede liste

9. Rob Lowe
10. Hugh Jackmann

Hvem vil du møde?

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Fedt indslag! Essay Dagbogen er en herlig blog.
    Hvis du er interesseret her jeg lavet et lignene indslag på min blog, http://wp.me/2dGeG 🙂

    Svar

Skriv et svar

