RSS Feed

Fredagslinket

Overvejer om jeg har fået brændt mit lys i begge ender. Jeg burde jo have tænkt på i tide, at jeg skulle have haft noget virkelig stort til det sidste Fredagslinket før jul. Har fået totalt præstationsangst og har i den grad gennemsøgt You Tube for at finde noget, der overgår, de tidligere Fredagslinket i december.

Og bare roli,g det er også lykkedes, men først skal I da lige have fornøjelsen af at høre, hvad det ikke blev:

Først tænkte jeg på Blue Christmas med Elvis & Martina McBright, som jeg selv synes er en flot, flot sang. Men det er måske lidt for trist, at de bare sidder der og er nedtrykte mens vi andre holder a christmas so white?

O Holy Night scenen fra Studio 60 er måske kun fantastisk, hvis man har set hele afsnittet?

Jul i Angora er ligesom ikke rigtig dyb nok til at bære at være finalen på julesange i Fredagslinket og Mel and Kims Rocking around the Christmas Tree er heller ikke lige frem det store juleepos

Do they know it’s Christmas er det sikre kort, men så opdagede jeg, at der er ikke en eneste kvinde, der har fået lov at synge så meget som et ord solo, så den røg i den grad ud i kulden.

Men så faldt jeg heldigvis over det ULTIMATIVE Fredagslinket. Linket der topper dem alle. Jeg ser for mig, hvordan I fremover bøjer jer i støvet i respekt for det sidste julefredagslinket

How to wrap a cat for christmas

Så nu får de sgu alle en kat til jul.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Den er sjooooov! Glædelig jul.

    Svar

Skriv et svar

