RSS Feed

Fredagslinket

Ja, jeg kan godt li County – so shoot me. Og jeg tror den sang der fik mine øjne op for genren var ”It’s gonna be a cold, cold christmas” med Darleens. Desværre kan jeg ikke finde den med Darleens nogen steder på nettet, så I får den med Dana i stedet.

Men Dana er nu heller ikke nogen frk. hvem-som-helst. Hun vandt som den første irer, det internationale melodigrand prix i i 1970 med ”All kinds of everything”, hun har siddet i EU-parlamentet for Irland og har to gange stillet op som præsidentkandidat. Men så vidt jeg lige umiddelbart kan finde ud af, er hun også den første der har indspillet ”It’s gonna be a cold, cold christmas

Og så får I da også lige en anden julesang med Darleens. Jeg synes videoen er helt fantastisk ”So here it is merry christmas

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Ja, Dana er da bestemt også super god. Hun synger altså godt. Kan rigtig godt lide hende, selvom jeg havde glemt hende lidt igen.
    Men tak for lige at minde mig om det her igen. Et par gode julesange du fandt frem til med hende her.

    Svar
  2. Så kender du bestemt også Alison Krauss. Hun leverede varen på Roskilde i 2012 også.

    Svar

Skriv et svar

