RSS Feed

Kontekst please

Nogen gange så hører man de mest fantastiske ting når man færdes i det offentlige rum. Her forleden cyklede jeg i temmelig astadigt tempo forbi et par med et lille barn i barnevogn. Eller jeg går da ud fra der var et lille barn i, den kan jo princippet have været fuld af tomme flasker, men jeg tvivler.

Idet jeg kører forbi hører jeg manden beklage sig over, at han ikke har kunne få et glas rødvin i F-J-O-R-T-E-N dage. Og om hun var klar over hvor hårdt det var?

Hun gav det samme svar som jeg ville have givet. ”Det siger du, seriøst ikke til en, der har været gravid i  N-I måneder og skal amme et halvt år endnu, vel?”

Jeg hørte desværre ikke hans svar, syntes alligevel det havde været lidt for i øjnefaldende at stoppe op for at lytte færdig.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

