RSS Feed

Savnede i den grad en James Bond knap eller to

Endelig en undskyldning for at smide en lækker bil og en flot fyr på bloggen…eller behøver jeg en undskyldning for det?

Ægtemanden og jeg var inde se Skyfall den nye James Bond. Synes det er en af de bedre James Bond film, fra de senere år. Var vild med hvor low key den var på gadgets.

Til gengæld kunne jeg godt have brugt nogen af de klassiske Bond gadgets på de andre publikummer.

Der sad fem mennesker bag os, der syntes det var ok at tale sammen under filmen! –Hvor var min gearstand med en rød knap, der kunne skyde dem ud gennem taget?

Seks, SEKS, S-E-K-S publikummer gik på toilettet! – Hvor var min Aston Martin med granater i forlygterne?

Ham foran mig sad og strakte sig gang på gang og rystede sit halstørklæde oppe i luften! – Hvor var mit Omega ur med indbygget laser, så jeg kunne skære armene af ham.

Og så runder vi lige af med det fjols, der ikke havde slukket sin mobil! – Hvor var min Walter PPK?

Så nu hvor James Bond er holdt op med at bruge gadgets, må jeg så få restlageret?

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

