RSS Feed

Ducky afslører sin sexuelle fortid med Anne Linnet

Kan se i formiddagsbladene, at Anne Linnet har haft travlt med at nævne navne. Dog ikke til Stasi, KGB eller McCarthy men på alle mulige, hun mener at have været i seng med. Ved ikke om man skal være lettet eller fornærmet over ikke at være nævnt, for damen har åbenbart haft rigtig travlt. Nå ja, jeg har godt nok ikke været sammen med Anne Linnet, men det lader det til temmelig mange af dem hun nævner heller ikke har. Men derfor kan man jo godt være stødt over man ikke er nævnt

Personligt så bryder jeg mig ikke om ”kiss and tell” og da slet ikke når det er noget der bringer andre i forlegenhed. Så jeg vil da lige for en god ordens skyld nævne jeg har IKKE været sammen med:

Anne Linnet
Sanne Salomonsen
Ulla Henningsen
Ann Mari Max Hansen
Susanne Breuning
Eller andre fru Linnet mener at have haft et sexuelt forhold til.

Såfremt andre skulle føle sig stødt over de ikke er nævnt på min liste, bedes de blot skrive en kommentar i kommentarfeltet og så vil de straks blive tilføjet listen.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

