RSS Feed

Det er følgerne der gør forskellen

 Jeg underviser i forandringsledelse i disse dage. Så jeg kom sent i seng i går, fordi vi havde så meget spændende debat og god stemning. Skønt at opleve hvor meget folk er villige til at byde ind med deres erfaringer og tanker.

Et af de største goder ved mit job er, at jeg kan være med til at gøre en forskel for andre og løfte dem til at blive endnu dygtigere til deres job. Det er utrolig tilfredsstillende at vide jeg planter små frø som nu skal hjem og vokse sig store. I dag har vi bl.a. talt om hvordan, man som forandringsleder, skal støtte og benytte sig af first moverne. Dem der hurtigt støtter op om idéen og dermed ofte både får medindflydelse og er afgørende for, om man som leder lykkes med sit projekt.

Fredagslinket er denne gang et link til et lille klip, der viser hvor afgørende de første følgere er.

Så husk at anerkende de første der følger i den retning du udstikker, for de er afgørende for din succes som leder.

Fri dans og god fredag – og ikke mindst en STOR tak til jeg trofaste første følgere på min blog.  Jeg er jer dybt taknemmelig for I har lyst til at følge med.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

