RSS Feed

Hvordan jeg blev 25 år ældre på fem minutter

I dag gav jeg mig selv et ekstra lille treat. Jeg gav mig selv fik nemlig lov til at gå lidt før fra kontoret, så jeg kunne komme i biografen. Man føler sig godt nok ung når man går i biografen kl. 16.30 på en hverdag. Ved ikke om der er en særlig pensionistpris før kl. 17 eller hvad, for Dagmar biografen vrimlede med folk på den noget anden side af 50. Eller vrimlede og vrimlede, der var så mange ledige sæder, jeg bare skulle sige hvor jeg ville sidde.

Så der sad jeg med min pose med bland selv slik mellem Dronningemandler og Werthers  Echte og følte mig meget ung mens jeg sms’ede til Ægtemanden.

Ægtemanden er ude at rejse, så det der med aftensmad blev en tur på McDonalds (I know men jeg tog da i det mindste sådan en sundagtig wrap). Tal lige om at ældes på fem minutter. Følte mig meget gammel med min frakke, hue og knælange nederdel  mellem alle North Face jakkerne, hip hop kasketterne og bukserøve til knæene.

Så alder er ikke blot et spørgsmål om hvor gammel man føler sig, det er godt nok også et spørgsmål om at vælge den rigtige kontekst at mærke efter i.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

