RSS Feed

Fredagslinket

I dag er det J-dag. Ved ikke rigtig om man skal råbe hurra eller noget. Synes det er lige tidligt nok med glædelig jul – specielt fordi jeg er vokset op i et hjem, hvor man først siger glædelig jul, når man har været i kirke juleaften – så det må nok blive til hurra.

Det er efterhånden ved at være et par år siden jeg sidst har holdt J-dag, så jeg glæder mig faktisk. Derfor kan der heller ikke være den store diskussion om hvad fredagslinket er denne gang.

Vi ses ude i julesneen kl 20.59

P.S. Er der nogen der kender en bar i Kbh hvor de har Dong Dong? Fuglsangs julebryg er nu en gang den bedste.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Jeg synes det lyder fint med “hurra!” – selv er jeg så begravet i barselsland, at J-dag er gået min snude forbi 🙂

    Svar

Skriv et svar

