RSS Feed

Ups I did it again

Hej mit navn er Ducky og jeg er afhængig.

Jeg er afhængig af Leylas skønne manicure og Opi neglelakker. Så er det sagt. Men jeg synes simpelthen, det er dobbelt op på forkælelse. Først går jeg ind i Sephora og køber den skønneste neglelak. Så kommer jeg et par dage efter til den manicure, der følger med hvis man køber sin Opi lak i Sephora.

Denne gang kunne jeg ikke modstå navnet på lakken ”Every month is Octoberfest”. Med det navn, var jeg da nødt til at have den uagtet farven. Men farven er faktisk heller ikke så dum. Og mens jeg sad dernede og blev forkælet af Leyla, kiggede jeg lige på de nye James Bond lakker. Så lad os nu se hvor lang tid der går, inden jeg kommer tilbage efter et fix igen. For de er da for lækre.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

