RSS Feed

Hvem bestemmer hvor skabet skal stå?

Kender du det, når man skal blive enige om hvordan det fælles hjem skal se ud?  Ægtemanden og jeg har ikke sådan særlig meget samme smag. Han er mest til sådan noget stål og glas noget og jeg er mere til gamle møbler og mahogni. Så det tager tid, når vi skal blive enige om noget nyt. I lørdags lykkedes det os endelig at finde den lampe til sofahjørnet, som vi har ledt efter i tre år.

Nu er der så kommet endnu en spiller på banen i indretningsspillet. Vores rengøringshjælp har også meldt sig på banen. Hun flytter trofast skamlen hen til stolen fremfor at lade den stå for enden af sofaen, hvor vi har haft den stående, siden vi flyttede ind her i rækkerne. Hver gang hun er her, slæber hun den hen til lænestolen og jeg slæber den så tilbage. Men nu har jeg vundet slaget. I dag stod den nemlig, som jeg havde forladt den.

Så vi kan konkludere at det, i det mindste i forhold til rengøringshjælpen, er mig der bestemmer, hvor skabet skamlen skal stå.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

