RSS Feed

Der er så meget, jeg ikke forstår

Lad mig sige det lige ud. Jeg forstår det ikke. Altså trangen til at sidde og se et eller andet fjols hoppe 36 km ned gennem atmosfæren, og ligefrem beundre ham for det. –Ja jeg forstår sådan set endnu mindre trangen til at være den der hopper.

Hvad er det for et menneske, der bruger så mange penge på noget så fjollet? Udsætter sine kære for frygten for han dør i forsøget, for jeg har da svært ved at forestille mig familien er helt vilde med at stå nede på jorden og bide fingre og negle af sig selv.

Jeg har heller aldrig forstået behovet for at kaste sig ud fra en bro med en bungy-elastik om benene. Jeg synes livet i sig selv har rigeligt at byde på, så jeg behøver ikke aktivt at opsøge farer for at mærke jeg lever.

Åbenbart er det Red Bull der betaler gildet i for at understøtte at brandet er adrenalinqick og coolness. Kan ikke helt forstå hvem, der skulle have lyst til at udsætte sig selv for skrækken ved at falde så langt og så hurtigt…eller være så dum at drikke en læskedrik der giver en samme fornemmelse. Men der er åbenbart så meget kvinder jeg ikke forstår.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Fjollet? – Ja. Om jeg har siddet klisteret til skærmen i over to timer for at se det? – endnu mere Ja. Det er da lidt fascinerende. Overlever han? Sprækker dragten? …det stikker da alt det andet dårlige tv jeg ser, så jeg var solgt. Men som jeg lige læste på Politiken, var det ikke lige frem et nyttigt ‘hop’… men det var da spændende at følge. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det har kostet… /Ida

    Svar
    • Set i sammenhæng med alternativet f.eks. var Kongerne af Rømø, som jeg f.eks. må indrømme jeg ser (godt jeg er anonym på bloggen), så må jeg faktisk erkende, at det ikke er lige så dumt at se en mand falde gennem luften.

      Svar
      • Jamen der falder jeg igennem igen, jeg ser også Kongerne af Rømø. Kan ikke få nok af Knaldperlen og Dolken. – Herlige mennesker!

Skriv et svar

