RSS Feed

Tvangstisser…just in case

Superheltemor skrev i går om den yngstes store interesse for tis og jeg tænker derfor, yngsten vil være særligt imponeret over mig. Jeg er nemlig det, jeg betegner som ’tvangstisser’. Jeg tisser tit, men hurtigt.

Hvis jeg skal ud at køre langt, så ’dobbelt tisser’ jeg…just in case. Hvis du leder efter mig til en festival eller lignende, så stil dig hen i toiletkøen, du kan være sikker på jeg kommer forbi. ..just in case. Når jeg er i biografen, tisser jeg selvfølgelig lige inden filmen går i gang…just in case…og når filmen er slut, inden jeg cykler hjem…just in case.  I pausen oppe i drive in biografen var jeg selvfølgelig oppe at tisse…just in case.

Det værste jeg har oplevet, var den gang jeg kørte til Århus med en gravid, der var i det stadie hvor de hele tiden skal tisse, så vi holdt ind 5 gange. Gæt hvem der gik med hver gang…just in case.

Og det er så dét forældre får ud af at tvinge deres børn til at tisse før de skal ud at køre, de udvikler sig til tvangsneurotiske tissere…just in case.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Oh ja – det kender jeg godt! Er gift med en tvangstisser!
    Smukt beskrevet, tak!

    Svar

Skriv et svar

