RSS Feed

Dårlig musiksmag

En af mine veninder sagde en gang til mig: ”Normalt er du har en dårlig musiksmag en pæn måde at sige, man ikke kan li folk. Men i dit tilfælde, så har du altså bare en dårlig musiksmag.”

Tænk det vidste jeg slet ikke, det betød. Jeg syntes sådan set heller ikke, jeg har en dårlig musiksmag, jeg troede bare, det var fordi andre mennesker ikke vil indrømme, at de ligger inde med:

Country
Bullerfnis
Oldies but goldies
Laban
Snapshot
Disney CD’en
Absolut Let’s Dance
Reggae Greatest
Aqua
Runrig
TV-2
Melodi Grand Prix
Bruce Springsteen
Abba
Billy Joel
Poul Krebs

Og masser af klassisk musik.

Tænkte jeg hellere måtte nævne lidt af det hele, for jeg er stadig ikke helt sikker på hvad, der er det pinlige, for den gang vi stadig gik til fester på uni, var typisk altid mig, der skulle tage CD’er med. – Eller måske var det fordi at mine CD’er var der ikke nogen der gad at stjæle. Spekulerer stadig af og til på hvad den dårlige musiksmag er eller om folk bare ikke kan li mig?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Assår, TV-2, Springsteen, Billy Joel og klassisk musik er det universelle tegn på, at man er et godt menneske!
    Tillykke med det, Ducky 🙂

    Svar

Skriv et svar

