RSS Feed

Nailed it

En ting jeg savner virkelig meget fra New York…ud over Dunkin Donuts, Taco Bell, ordentlige bagels, diner breakfast og temmelig meget andet mad, er manicures. Der ligger en nail parlor ca. hver anden blok og det koster så rørende lidt at få ordnet negle, at man har råd til at gøre det hele tiden.

Så stor var min begejstring da jeg opdagede, at man i Sephora (oh I love Sephora) får en gratis mini manicure, hvis man køber en Opi neglelak og en lidt større, hvis man køber to eller for 250,- kr Opi produkter. Det er da for lækkert.

Så nu har jeg været inde og få peppet mine negle op. Er ret vild med den lille glimmer effekt på ringefingrene. Farven hedder Midtnight in Moscow  og lur mig om jeg ikke kommer til at gå tilbage og købe den også…og få en lille manicure mere.  Oh I love Sephora

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

5 responses »

  1. Altså. Efter jeg læste dette her indlæg den anden dag, fik jeg selv lyst. Men af en eller anden grund bliver jeg ved med atkøbe Diors Vernis, og af en eller anden anden grund, holder den jo ikke en meter. Så nu sidder jeg igen med afskallet neglelak. Ej men altså. WTF.

    Heldigvis har jeg i denne her måned råd til at købe Sephoras kaviar-lak! Kan kun være fantastisk! – og ellers ser det ud til, at jeg hellere må give den der Midnight in Moscow en tur.

    Svar
    • Jeg er blevet ret glad for OPI synes de holder meget godt. Essie har jeg opgive de har en træls konsistens og er ikke særlig holdbare.

      Jeg fik en Sephora lak med noget metalskær da jeg var ude i den nye i Fields og den er jeg ikke så imponeret af i forhold til holdbarhed, for den tørrer ekstremt langsomt. Jeg kan smide et billede op til dig i morgen.

      Har ikke prøvet caviarlak, men tror det er et andet mærke end Sephora. Kan forestille mig jeg ville blive vanvittig af at overfladen er ru og at perlerne sikkert drysser overalt. Så du må lige give en melding på hvordan den er

      Svar
      • Hmm. Jeg er ret sikker på, at kaviarlakken var Sephoras egen. Så det i et eller anden blad (jeg hedder Ronja (hej Ronja) og jeg er magasinoman) måske det var Eurowoman…eller Cover… eller Costume (eller også var det bare på nettet). Kan ikke huske det. Man er næsten helt sikker på, at det var Sephoras egen. Giver i hvert fald lyd, når den er testet.

        Essie krakelerer ret hurtigt. Har til gengæld testet Chanels, som jo godt nok er dyre, men synes den holdt ret godt. På veninden var det tilgengæld helt fucked. Den døde efter et øjeblik.

        Ang. at den tørrer langsomt. Har du prøvet at give den sådan en ‘tør-hurtigt’- coat. Det skulle fungere eminent.

      • Kære Magasinoman
        Det lyder meget alvorligt og du skulle overveje om det var noget, du kunne komme i behandling for. Alternativt kan du flytte langt ud på landet og tage en kold tyrker.
        Kærlig hilsen brevkasseredaktøren

        Jeg bruger altid OPIs Quick Dry, men det var desværre ikke nok. Chanel plejer at fungere rigtig godt for mig også.Glæder mig til at høre hvordan det går med caviaren.

        Har i øvrigt dedikeret i dags indlæg til dig.

    • Til gengæld laver Dior efter min mening verdens bedste overlak – og med den kan du hurtigt “lappe” lakken, når den skaller.

      Svar

Skriv et svar

