RSS Feed

I love to be taller than everyone else

Kan du huske det afsnit af ”Will & Grace”, hvor de er blevet uvenner? Karen og Jack prøver at føre dem sammen igen. I første omgang handler det om at få dem i samme rum til en børnefødselsdag. Grace lokkes derhen under løfte om, at der er kage og Will lokkes med, at han vil være høj. Jeg har det lidt lige som Will ”I do love to be taller than everyone else”, bare sådan  i overført betydning.

Nu starter sæson 9 af ”Luksusfælden”. Og jeg er ked af det, men hold op hvor jeg nyder at sidde og føle mig moralsk overlegen over for alle de ubesindige fjolser, der har ødslet deres penge ud med hovedet under armen. Og her kan man så spørge sig selv, hvordan man kan øde penge ud med begge hænder og hovedet under armen, uden at tabe hovedet? Men det kan de jo så heller ikke, typisk er hovedet trillet langt væk.

Programmet formår typisk at vælge deltagere, der langt hen ad vejen selv er skyld i deres ulykke. Dyre gaver, impuls indkøb, dyrt tøj og generelt overforbrug som de for længst selv burde have indset, de skulle have styret.

Uh hvor føler jeg mig ”taller than everyone else” når jeg sidder og ser det. Sidder og luner mig med, at jeg kan finde ud af atstyre mig og at der er plus på kontoen når måneden slutter. Bevares, jeg kunne da godt ønske mig lidt mere på opsparingskontoen, men det betyder mindre når jeg ser et fjols, der har brændt en mio. af på at købe og sælge biler.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

7 responses »

  1. Andres ulykke er bare altid lidt bedre 🙂
    Jeg er muligvis lidt stor udenpå – men jeg er bittelille indeni, mwhæhæhæ!!!

    Svar
  2. Lige for tiden tenderer min økonomi, noget der ligner luksusfælden – så jeg går helt i sort, hvis jeg ser det, og forestiller mig at min økonomi er lige så slem som deltagernes…

    Svar
  3. Hørt. Og i går tillod jeg mig selv, at til se Fristede – hvor langt vil du gå, hvor en ung pige lod sig brændemærke, med et stempel det minder om en blanding af antikrist og jødestjernen… Fedt hun gjorde det, altså det er jo godt tv…. eller egentlig ikke. Jeg havde ligeså ondt af hende, som de lidt for tykke piger i ‘Sommer i Sunny Beach’ der smider lidt for meget af tøjet, fordi det giver dem lidt opmærksomhed. Trist TV… men jeg sluger det alligevel, for så har man jo noget at dømme ud fra… /Ida

    Svar

Skriv et svar

