RSS Feed

Ynk med ynk på

Hvor naiv kan man være? Det var da selvfølgelig ikke nok jeg er blevet dronning Ingrid bøjet af at slæbe grus og ALT gør ondt på mig i dag. Der lå naturligvis en mail fra psyko-naboen om at det ikke er nok at flytte et par tons grus.

Så fordi jeg er sur på psyko-naboen og har ondt alle steder sker der ikke noget her på bloggen i aften. Jeg er ked af det går ud over jer, men sådan en nabokrig er altså lidt ynk med ynk på.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

