RSS Feed

Silvan

Den gang jeg ikke ejede fast ejendom, kom jeg ikke så meget i Silvan. Syntes det var helt spændende, når jeg endelig kom derud. Nu? Not so much, er der jo hele fucking tiden mindst en gang i kvartalet . Er normalt ikke den, der er smadder god til at be om hjælp. Er mere sådan en ”bare fordi jeg har dårlig ryg, vil jeg da ikke ulejlige andre med at bære, de her herre tunge ting på arbejde”-type.

Men når vi er i Silvan har både Ægtemanden og jeg erkendt, at det er nødvendigt at be om hjælp. Dvs. typisk skal man først vente på hjælp, efter en rum tid går en af os så ud og leder efter hjælp, den ene tror den anden har fundet hjælp og går derfor ud af køen blot for at opdage den anden er blevet sendt tilbage.

Sådan en Silvan-tur var vi på forleden. I Silvan på Nørrebro. Da vi endelig lykkedes at highjacke en Silvanfyr, vi kunne spørge efter terrassetræ lød svaret: ”Det gør vi ikke så meget i her i Nørrebro afdelingen, det er lidt mere folk i Valby og Gentofte der har terrasser” . Og her gik jeg og troede, at Silvan var det samme alle steder. Så vi måtte da lige trille en tur til Valby også. Var nødt til at bestikke Ægtemanden med løfte om is og jeg ved ikke hvad. Men de havde da terrassebrædder…bare ikke lige dem vi var på udkig efter.  Og værst af alt Ægtemanden = absolut ikke handy-mand, havde faktisk sagt, at det har de da ikke i Silvan på Nørrebro.

Måske skulle vi bare smide astfalt på?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

