RSS Feed

No one is perfect, until you fall in love

Jeg bladrede forbi en blog forleden, hvor det stod.:

NO ONE IS PERFECT, UNTIL YOU FALL IN LOVE.

Jeg har desværre glemt hvilken blog og hvem citatet stammer fra. Men hvor er det rigtigt. Inden jeg mødte Ægtemanden, havde jeg et meget klart billede af, hvem mr. Perfect var. Ikke at jeg var så naiv at tro, at nogen mænd (eller kvinder for den sags skyld) var perfekte, men jeg havde dog visse idealer.

Her har jeg så lige holdt en længere tænkepause, fordi jeg ville remse op hvad jeg for 12 år siden syntes mr. Perfect indeholdt. Det er væk. Jeg ved det ikke mere.

Til gengæld husker jeg, at Ægtemanden ikke var mr. Perfect. Jeg kunne smadder godt li ham…som en ven. Eftersom han boede sammen med sin kæreste, som jeg også havde mødt, havde jeg slet ikke skænket ham en tanke som potentiel kæreste. Han boede i København og arbejdede med noget så usexet om IT, stemte på Venstre og var alt andet end en handy mand. Det var der sgu ikke meget mr. Perfect over. Lige ind til han pludselig ikke havde nogen kæreste mere, og det blev legalt at mærke efter. Og så blev han pludselig mr. Perfect – også selvom han boede i København, stemte på de forkerte og jeg ved ikke hvad.

Det ville være løgn at sige han, er blevet til mr. Perfect, men han er perfekt til mig.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

Skriv et svar

