RSS Feed

Oh my goodie-ness it sucks

Magasins Goodie Card. Sig mig, hvad pokker er fidusen med det? Det må da være det eneste ”fordelskort”, der ikke giver nogen fordele. Hvis der findes noget fordelskort, der er mere elendigt , for så kender jeg det i hvert fald ikke. Magasin opfordrer til, at man viser sit Goodie kort, hver gang man handler. På den måde kan de opbygge et solidt kendskab til mig, så de kan målrette deres reklamer. Typisk får man noget til gengæld for at være en loyal kunde,  der oven i købet hjælper med, at de kan sælge endnu mere og mere målrettet til en. Men i Magasin får man lov til at komme til udsalg, en dag før, og ind i mellem er der nogen varer med 10-20% rabat.

Jamen hold nu op, det er da en super dårlig byttehandel. I Matas, Illum, Scandic Club, Comwell Club og hvad de nu hedder alle loyalitetsprogrammerne får jeg både gode tilbud OG sparer point op, jeg kan veksle til gaver eller overnatninger. I Baresso og 7-11, får jeg en gratis kop kaffe, når jeg har købt 9 uden de registrer mine øvrige køb. Men i Magasin får man ikke noget. Det er altså en ommer Magasin – og det kan I så tænke over ,mens jeg går i Illum.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Hurra! Jeg er enig! Og nu jeg alligevel står og skal genopdage min indre århusianer, vil jeg hylde Salling også, som værende et fantastisk stormagasin.

    Svar

Skriv et svar

