RSS Feed

Som en anden spedalsk

Hvis der er nogen der får tæsk hjemme hos os, så er det Ægtemanden, idet Nogen af dem, der bor her, har et mere følelsesladet temperament, end Nogen andre af dem der bor her.

Vi bor to i huset…Det er mig, der er Nogen….Hvis du var i tvivl….Det var du sikkert ikke.

Ægtemanden er sådan ret ligevægtig. Nogen bruger mere alle niveauer på følelsesvolumen. Nogen kan indimellem også godt komme til at bruge hænder og arme, når Nogen gestikulerer.  Det være sig alt fra små, fine, flagrende bevægelser med fingrene  til shit-ramte-jeg-dig-bevægelser. Nogen forestiller sig ,det er temperament på sådan en sød og charmerende italiener måde. Nogen skal ikke nyde noget af at forestille sig, hvordan Ægtemanden vil beskrive det.

Og hvorfor skriver jeg så alt dette her? Jo det gør jeg for at gøre helt klart, at hvis der var nogen her i huset ,som man kunne mistænke for at slå, så er det snarere mig en Ægtemanden. Alligevel må den stakkels Ægtemand leve med, at jeg løbende ser ud som om, jeg er gået ind i 5 døre eller faldet ned af trappen. Jeg kender simpelthen ikke nogen, der får blå mærker så let som mig. Se, hvad jeg fik for et par dage siden bare ved at kradse mig lidt på låret. WTF??

Nu er det så småt ved at falme lidt

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Det skal man vist nok tale med lægen om!

    Svar

Skriv et svar

