RSS Feed

Den store tvetulle dræber slår til igen

Ja, der blev du nok lige bange. Det er bare mig, der er den store tvetulle dræber. Og bare rolig, det er ikke fordi jeg har kastet mig ud i en blodrus mod transkønnede og transvestitter . Efter succesen med at massakrere tusindvis af uskyldige bladlus slår jeg til mod tvekønnede dyr igen. ( Læs første indlæg her).

Fandt sådan en dræbersnegl-fætter ude i haven. Har altid syntes, det var sådan lidt overvurderet at kalde dem dræbersnegle. Men i de 30 sekunder, det tog mig at google, om det nu var en dræbersnegl ,havde den spist en kvadratcentimeter blad. Det lyder umiddelbart måske ikke af så meget, men når man er en 15 cm lang snegl, så er det en del. Jeg kunne simpelthen se, hvordan kæberne kørte på den. …Hedder det mon også kæber på et bløddyr?

Dræbersnegel voldæder uskyldig petunia

Som sædvanligt ligger det indfangede dyr nu i skraldespanden og venter på at blive brændt ude på forbrændingen. Sneglefætteren ligger i en blå affaldspose med knude på, for jeg snuppede ham, som var han en hundelort. Bare med den forskel, at den ikke lugter, men ellers er den fuldstændig lige så klam at hapse i en pose.

Kan ikke rigtig forestille mig at dræbersnegle popper ,når de bliver brændt, tænker det mere er sådan en hvisle lyd.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Pingback: Nu som tvetulle? « Duckysrapping

  2. Pingback: Hvorfra ved de om jeg er løs på tråden? « Duckysrapping

  3. Pingback: Dræberdronningen er tilbage | Duckysrapping

Skriv et svar

