RSS Feed

Har jeg alligevel midtlivskrise?

Sad i bilen her til morgen sammen med P4…sammen med regnen…sammen med alle de ufatteligt mange andre, der ekstraordinært havde taget bilen i dag. 20 minutter fra rækkerne til Svanemøllen, så der var god tid til at falde lidt hen og lade tankerne flyve. Så jeg sad og funderede. Tænkte over om livet var blevet bedre eller dårligere. Er ungdommen mere af lave end nogensinde, hvad er meningen med livet, hvorfor er vi her, hvad vil jeg med resten af mit liv.

Da jeg endelig nåede ud på motorvejen, var jeg blevet helt bekymret for, om jeg alligevel havde 40-års krise. Er jeg i virkeligheden ikke lige så ligeglad som jeg tror? Blev helt bekymret for hvor dårlig jeg er til at mærke, hvad jeg føler inderst inde.

Så var det heldigvis jeg fik kigget på radioen. Jeg var kommet til at tænde for P1. Midtvejskrise afværget og højt humør resten af dagen.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

