RSS Feed

Og pludselig var min lillesøster irriterende igen

Alle vi store søskende kan vist godt blive enige om at yngre søskende er møgirriterende, men det er kun os, der må synes det. Aalle andre kan bare vente sig.

Kan huske hvordan jeg f.eks. gemte mig i døråbninger på vej hen til veninder, fordi min lillesøster cyklede rundt og ledte efter mig, fordi hun gerne ville være med. (Ja i dag synes jeg jo, det er vildt sødt, hun gjorde det). Husker hvor irriterende det var, at de veninder, der ikke havde egen lillesøster syntes, at min kunne være med når vi skulle lege far, mor og børn.  –Ret skal være ret, hun var faktisk bedre til at være barn end mine dukker, men træls alligevel.

Efter hun er blevet voksen, har hun oppet sig noget så grundigt, bl.a. pga. (men ikke kun) de vidunderlige børn hun har fået. De har tydeligvis arvet nærmest skræmmende mange fantastiske træk fra deres moster. Jeg vil faktisk gå så vidt, som til at indrømme, at jeg ikke alene var blevet glad for min søster, jeg var også begyndt at lytte til hende og spørge hende til råds. Og så, slam.

Havde egentlig troet hun var stoppet med at være skide irriterende, men så slog hun lige til i forbindelse med min fødselsdag. Alle hendes gaver til mig var træningstøj! Ja træningstøj! Hvad giver du, hvor irriterende er det lige? Ja, ja jeg ved godt jeg selv havde skrevet det på ønskesedlen…mest fordi jeg syntes det så godt ud…det var sgu da ikke meningen nogen skulle give mig det. Eneste formildende omstændighed er, at de her Pure Lime træningsbukser får min røv til at tage sig pragtfuldt ud, når jeg ligger på sofaen…

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

