RSS Feed

Den laminerede liste

Jeg har lovet Judi Lund Finderup (tjek hendes skønne blog her) et indlæg om min laminerede liste, så det kommer her.

Hvis du ikke ved hvad en lamineret liste er, så henviser jeg til det afsnit af Friends hvor Rachel og Ross laver lister over 5 kendte som det er ok at gå i seng med hvis man får chancen. Isabella Rosseilini kommer lige akkurat ikke på Ross’ liste og så sker dette http://www.youtube.com/watch?v=1NIBxJgUolw

Den allerførste der kom på min liste, kom på d. 5. maj 1986, inden jeg overhovedet vidste hvad en lamineret liste var. På blå mandag, var vi i biografen og så ”Kliken fra St. Elmo”, og her forelskede jeg mig hovedkulds i Rob Lowe. Den første mand jeg syntes var sexet. Jeg kiggede på ham en gang og har ikke set væk siden.

Søren Pilmark

Og det er så måske lidt en sandhed med modifikationer. Den første mand, jeg følte mig tiltrukket af, var i virkeligheden Søren Pilmark. Første gang jeg så ham, kan jeg ikke have været særlig gammel. Jeg så et program, med helt unge skuespillere der ”improviserede” i en garderobe med masser af forskellige kostumer og her havde Søren Pilmark på et tidspunkt jeans, t-shirt og kjolejakke på. Det syntes jeg så vidt sejt ud og jeg har ikke glemt ham siden. Han er også den eneste ,jeg nogen sinde har skrevet et fanbrev til. Og ja jeg har stadig svaret

På et eller andet tidspunkt sneg Steffen Brandt sig ind under huden på mig, med sin smørstemme og kloge ord. Da jeg boede i Århus løb jeg flere gange ind i ham og cyklede løbende forbi hans sorte hus i Sjællandsgade. Efter jeg flyttede til København, mødte jeg ham et par gange i arbejdsmæssig sammenhæng og jeg blev ikke mindre vild med ham. Sympatisk, masser af humor og den der sproglige underfundighed jeg finder uimodståelig.

Mel Gibson var også en gang på listen, men han er røget noget så grundigt af. Han opfører sig simpelthen for usexet med sine antisemitiske udtalelser, druk og panikagtig opførsel. Dylan McKay (Luke Perry) har også haft en gæsteoptræden på listen, den seneste James Bond havde også en ultra kort optræden, men mistede sin plads, da jeg så ham i et eller andet, andet end James Bond.

Behøver jeg at sige, at Ægtemanden er begejstret for at to af listens pladser er optaget af to gamle gutter, men de har været på listen så længe, at jeg bare ikke kan tage dem af. Plus de er de eneste danske, så der er der trods alt en perifer chance for at score.

Hugh Jackman

I stedet er Hugh Jackman kommet på efter jeg har set Australia. Han udstråler bare sådan en gang wrrarrr maskulin sexethed. Jeg aner intet om ham, men synes bare han er hot, hot, hot.

Sidstepladsen er faktisk ikke besat, så jeg er åben overfor bud. Robert Downey Jr. kunne være et bud men jeg ved ikke rigtig hvordan det ser ud med hans stofforbrug for tiden. Hvem synes du skal have den sidste plads på min laminerede liste?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Jeg er vild med den laminerede liste! Sidder her og tænker på, hvem der skal på min.

    Jeg har haft en plakat hængende på mit værelse med Rob Lowe. Han havde lyserøde shorts på og bar overkrop. Uhhh, jeg synes han var pæææn.
    Der er dog andre, som har taget over med tiden.
    F.eks. er jeg en af de kvinder, der har haft en årelang svaghed for Colin Firth, siden han var Mr. Darcy. En på Twitter skrev engang, at han var lidt bussemandsagtig. Men I min verden er han vidunderlig. Suk.
    Hugh Jackman er 100% sikkert også på min liste.
    Engang var Lars HUG også på den – indtil en kvinde fortalte mig, at han ofte havde bremsespor i underbukserne. Der røg han af.
    Johnny Depp har jeg læst lugter, fordi han sjældent går i bad. Det går sgu heller ikke.

    tænker videre…

    Svar
  2. Pingback: 10 kendte jeg gerne vil møde « Duckysrapping

  3. Pingback: Fredagslinket « Duckysrapping

Skriv et svar

